Po 36 latach marka przechodzi pełny rebranding obejmujący całkowitą zmianę szaty graficznej: logotypu, opakowań, materiałów POS oraz stron internetowych. Zmiany służą unowocześnieniu wizerunku firmy cieszącej się od lat najwyższą rozpoznawalnością w swojej kategorii. Świeży i budzący jasne skojarzenia z naturą projekt został stworzony z myślą o coraz szerszym gronie klientów.
– Drewnochron łączy majsterkowiczów, rzemieślników, ale także sezonowych ogrodników, którzy czerpią przyjemność z własnoręcznej pracy, obcowania z naturalnymi materiałami i przede wszystkim przekazywania wiedzy. W związku z rozwojem naturalna jest dla nas decyzja o rozwoju i unowocześnieniu identyfikacji wizualnej marki, która na co dzień łączy już kilka pokoleń – naszych wiernych klientów i ich dzieci, a niekiedy także już wnuki – wyjaśnia Kamila Adamczyk-Fojt, Brand Manager Drewnochron. – Drewnochron to nie tylko ochrona drewna na lata i ceniona jakość. Wprowadzone zmiany akcentują fakt, że korzystanie z naszych produktów wiąże się także z wiedzą o jego pielęgnacji przekazywanej z pokolenia na pokolenie oraz wspomnieniami, które pozostają w pamięci naszych konsumentów.